..

уторак, 9. март 2010.

upoznavanje preko telefona

Ok, upoznali smo se na sajtu za upoznavanje. Pa sta? Mo'š misliti, kao da je to nesto čudno u današnje vreme. Nego da se bacimo na to kako ja to zamišljam. Naš susret, sa određenom notom početne senzualnosti. Znam po sebi da će početi kao što inače prolaze prva upoznavanja sa nepoznatima uopšte. Znači, podsvesno nasmejana svest, koja se uočava sa 10m, nežni stisak ruke, i poljubac ali što bliže uvetu da i parfem učini ludost. Dok su se na semaforu dva puta izmenjala svetla ti i ja smo u nekoj “bici“ pogledima, brže misli,sajt za upoznavanje i repovi tih misli koji se samo odsečeni čuju..prolazi brzo..sedamo u prijatan kafić gde se možemo taman dopuniti …
Sedim preko puta, u lanenim pantalonama, elegantnoj majici koja taji nešto… dole sandale i pantalone održavaju savez ne ističući sveže obrijanu nogu koja mami… ruka prebačena preko naslonjača stolice izbacuje nežnu šaku, i apsolutno bezobraznu misao koju vežem za dodir te šake…atmosfera je ispunjena mirisom Nivea na koju mirišemo… a zna se da Nivea asocira na čisto, nežno, glatko, poželjno. Vreme prolazi a ti i ja smo spojili odavno psihičko i fizičko preko telefona…… I u to ime naručujemo žestoko da pređemo u drugi stupanj…
Za divno čudo prija nam da se ispijamo pogledima kao što su čaše ispred nas….tako sveže, ispijene, glatke, gole… sa otiscima prstiju i usana … mmmm… a ja polako počinjem da nagoveštavam na ono što već mislim… Dogovorili smo se i krenuli. Dogovor je pao tako što smo kroz šalu, smeh i već nekako nagoveštenom tematikom ostatka večeri krenuli u neistraženo, nesvakidašnje, strasno, i ko zna još kakvo putovanje…
U stanu smo, sedimo na terasi, ti si se opustio, nastavljamo sa smehom i pričom koju smo započeli u kafiću, ali alkohol se ne da smiriti…odavno je već počeo da vri… ali bilo je puno ljudi sa strane da mu se moglo lice prepoznati… sediš pored mene… Nivea i parfem se još jače osećaju, sipaš mi još jedno piće, lagana muzika i nevidljiva energija koja dolazi do vrhunca… Pravim šalu kakvu ne znam još, ali u ovom slučaju sa sandalama.. dodiruješ mi nežno članak, potrvđuješ ono što si pretpostavljao, definitivno poželjna noga. Kao slučajno si se približio tik uz mene… ruka mi ostaje na kolenu, a ja sam blago okrenut tebi, pomeram ruku ka unutrašnjoj strani ..spuštam čašu naginjem se a moj vrat ti prolazi tek pored usana, ne bojim se, znaš ti da nisam ni ja naivna… koristim priliku i vlažno ti ljubim deo ispod uveta i vrat ...sviđa ti se, okrećes se, hvataš me za glavu i strasno se ljubimo…,pomalo iznenađen, napaljen i radostan, osećaš šta moja šaka namerava, ti je naravno slušaš jer je večeras moja noć…povlačim je preko mekane tkanine do uzavrelog predela koji na muškarce deluje kao emotivni strujni udar…znala sam naravno da ti nećeš pogrešiti, stavljam tvoj dlan tačno tako da prstima možeš istovremeno osetiti brežuljke i divnu čipku koja te krišom još više mami…U nekom trenutku.. otvaram međunožje, a ti se nalaziš u centru, sav uspaljen, već mi je znoj krenuo, nameštam se tako da nastaviš ljubljenje sa unutrašnje strane butina, nogu…a sve vreme pokušavaš krišom da zaviriš iza one čipke koja je sad tek malo ispred tvojih usana….gladan si mojih sokova, ….ti to osetiš i dok me ljubiš i lagano prilaziš sa unutrašnje strane butine ja dižem struk, i počinjem da se uvijam, pravim ples, pozivam te da me poljubiš, više, da me strasno poljubiš sa svim jezikom i sokovima da se izmešamo ti i ja ….da prodreš jezikom što više….prihvatio si poziv..Iznad tebe sam, oči naspram tvojih….telo naspram tvoga….ona naspram njega….pokrećeš ruku…opet ga prihvataš ..navlačiš kondom….odjednom se osećam kao da se znamo godinama, sve smo to vec apsolvirali preko telefona...kroz glavu mi prolazi momenat kad sam odlucila da odem na taj sajt za upoznavanje…i u tom mom razmišljanju zatičem da laganim pokretima si se tek malo spustio na dole i postavio ga na ulaz u moj pupoljak…