..

понедељак, 1. март 2010.

Upoznavanje preko telefona

Bila sam ucesnica u prethodnom takmicenju za naj ljubavnicu Srbije na sajtu za upoznavanje. Nisam osvojila tu titulu ali mi nije zao zbog toga iz jednog jedinog razloga, upoznala sam Gorana.
Bili smo ljubavnici, oboje pod okriljem braka. Moj je bio uklopljen u suprugov dugi niz godina, sav sazdan od supruznistva, zatvoren u cauri domacinstva. A njegov…E, on je ocekivao rutinsko tucanje, a uleteo u dramu. Ljubavnici se ne srecu negde na kraju, oni zive jedno u drugome od samog pocetka…To smo osecali jos kad smo poceli da razgovaramo
upoznavanje preko telefona. Zaprepascenje zbog njegovih usana na mojim, proslo je kroz mene kao munja, paleci nesto u meni, nesto izvan svakog razuma, mocnije od bilo kakve prosaptane neznosti. Znala sam da sam u nevolji. Osecala sam se kao da padam kroz vazduh. Ipak, nije me plasilo. Umesto toga osecala sam kao da zelim jos. Nisam se secala kad smo se svukli. Seks se desio tako prirodno da je izgledalo kao da smo ponovo rodjeni jedno drugom u narucju, valjda zato sto smo preko telefona vec sve detaljno razradili. Ljubili smo se drugo, dok su mu ruke letele po mom telu, stiskajuci mi grudi, kukove, guzu…Jezikom me je milovao po vratu, spustajuci se do mojih gludi, lizao ih je i grickao strasno ispustajuci uzdahe koji su me jos vise palili. Bradavice su mi se ukrutile pod njegovim jezikom i dahom. Spustio se do stomaka i samo mali pomaci tog nestasnog jezika na mom stomaku izazvao je nevidjene reakcije mom uspavanom telu. Izvijala sam se i duboko disala, tiho stenjajuci…Nisam ni slutila kakva sve zadovoljstva moze da pruzi sajt za upoznavanje.