..

субота, 27. март 2010.

Seks dve devojke

Terry Peak, i iako je krajem listopada, sunce je tek početak da topli planine Južne Dakote strane. Imao sam bio obličje naprijed to osamu u gorje cijeli tjedan i relished misao dva dana izvan ureda. Ja prilagođen moj ruksak, pokupila moj štap za šetnju i krenula na jednostavan način hoda. Biti najmlađi član stare linije Rapid City zakon tvrtka je čast biti sigurni, ali to je ujedno značilo da je uobičajeni i svakodnevni predmeti su bačeni moj način, i zbog toga ovaj vikend za penjanje bi se moj um off ponekad dosadne gnjavaža od tjednih mljevenje. Seks dve devojke video
Dok Black Hills planinama nema Pikes Peak, oni brzo mogu iscrpljivati se, ako niste u penjanju, oblik, i kao takav, nakon što je oko jedan sat sam bio spreman za predah, povlačenjem stazom do izgleda za dobar mjesto za odmor nogu. Kao što sam sjedio na stijeni jedući banane, čuo sam kikotati dolazi iz šikaru oko trideset metara udaljenosti staza, to zvučalo kao ženski smijeh, koja je uslijedila još jedna buke što je zvučalo više kao uzdiše. Sam ustao i otišao da istraži, i kao što sam peered kroz grmlje sam dobio iznenađenje mog života,seks dve zene ne više od 50 metara od mene bili su na veliki crveni pokrivač gola kao jaybirds. Bilo je prilično očito da su oni bili ne samo sunčanje, kao plavuša ju je pokopan u usta crnka's vagina . Tamnokose Djevojka je oplakivanje i uvijanje joj bradavice kao njezin ljubavnik joj pojeo sve što je vrijedno, i dobio sam hitnu hardon pravedan promatranje dva ići na to. Upoznavanje preko kamere
sam skliznuo moj kurac iz moje hlače i počeo ritmički milovati kao plavokosa crnka doveo do rušenja orgazma. Kao što je crnka ležala u post orgasmic gomila, plavuša ustala, otišla do njene ruksak i izvukao strap-on dildo kojoj je spretno priložene oko njezinog struka i između nogu. Sada stoji nad pohotno njen partner, počela jacking lažni penis kao da je prava stvar, a moj član je teško kao i plavi čelik i bio spreman da eksplodira. Ja usporen moj ritam jer sam želio vidjeti nešto crnka, preuzmite ga iz te ogromne gume kurac, i nakon što joj dosadan za nekoliko minuta, plavuša sama spušten između crnka noge i polako počeo skliznuti da čudovište u njezine prijateljice parenje pizda. Kako je svaki inch je nestala unutar nje, crnka moaned glasnije i glasnije, a molbama za više, dok je svih osam centimetara debeli su pokopani duboko, plavuša počeo polako pumpa ui izvan tijesnim malo tamne kose maca. Jedna stvar sam zaboravio spomenuti je da je imao jednu od crnka hairiest pussies sam ikada vidio, i Sam pogled na ovaj malen djevojka sa ogromnim krpa tamne maca krzna dobivanje jebeno veliki dildo priključen na ljepuškast plavuša Amazon je najbolja stvar koju sam ikada vidio u mom životu.
Malen crnka počeo zalagati za njezin prijatelj da zajebavati joj jače i brže, i SS ona pokupila brzinu sam mogao reći plavuša ide da se sperma previše. Kao što sam gledao bliže sam mogao vidjeti zašto-to je bio dvostruki dildo koji je manji kraja zaglavi pravo u pička od plavuša. Sam osjetio da je to vjerojatno bio vjerojatno trlja izravno na nju klitoris kao ona ga odvezli u smeđe kose djevojke maca. Kao i dvije žene se odvezli do orgazma sam pumped moj zajebavati stick brže i brže, to vrijeme tako da smo svi došli u isto vrijeme. Ja prigušen moje uzdiše kao što sam pucao špricati nakon špricati vruće cum iz moje spasming kurac, i dok sam mogao vjerojatno vikali, jer kad oni dva su došli neka se sa zemlje drobljenje krikove koje ste mogli čuti ih sve do Cheyenne do plavuša srušila na vrhu crnka i oni leže zajedno s bradavice bradavici pokušava uhvatiti njihov dah.
Tiho sam patentni zatvarač gore i vratio se na glavni pretres, i kao što sam počeo penjati, mladi bračni par mi prošla i pitao ako ima je bilo koji dobar krajolik oko ovdje. Ja samo mogu potisnuti osmijeh i reći, "gore na brdu načine.upoznavanje lezbejke