..

понедељак, 28. децембар 2009.

Phonedate licni oglasi

Pre neki dan sam na internetu, trazeci nesto sasvim drugo, naletela na sajt na kom su licni oglasi. Sajt se zove Phonedate, ne znam bas da li da ga reklamiram, ali ucinilo mi se zanimljivo, pa sam odlucila da procunjam...I resim ja da postavim neke parametre, o kojim sam pisala ranije, i da vidim sta ima u ponudi a da je po mom ukusu. I dosla sam do strasnog otkrica da u sekciji gde treba da napisu nesto o sebi, sto bi trebalo nekog da navede da im se javi, oni napisu sledece: "ovo, ono, msm, jebote", "nista", "bla, bla" i slicno...Mislim da su Phonedate licni oglasi dobro mesto ako zelite da nekog pronadjete i pricom ustanovite da li vam taj neko prija ili ne, ali s ovakvim izborom muskaraca na ovom sajtu, za koji verujem i iskreno se nadam da nije prava slika naseg drustva, imate vrlo suzen izbor.